Feedback på 1. undervisnings dag

 
- Hvad er gået godt?


God måde i fik delt grupper på,
 
 
 - Hvad har været en udfordring?
 
Det der var meget udfordrende var hvordan man skulle bruge sin blog på, i skulle have brugt en lille halv time på at give en rolig gennemgang af bloggen så alle var klar, eller i skulle have fortalt dem som var en slags formænd i gruppen, at de skulle give en gennemgang af bloggen til resten af gruppen, så tror jeg at mange havde kunne være mere rolige

 Klare besked når i sender os i gang med gruppe arbejde, vi var noget forvirret til tider.


- Hvad vil du have særligt fokus på næste gang i forhold til egen læreproces?

Jeg får mere ro på, på tirsdag, nu jeg har fået styr på bloggen, så kan jeg koncentrer mig mere om selve undervisningen.
 
 
 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog